Розпочата робота з відновлення державних реєстрів після кібератаки

Як повідомили у Східному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції, на відновлення інфраструктури системи Реєстрів після зовнішньої кібератаки піде два тижні.

За словами регіонального координатора Максима Бондаренка після проведення валідації резервних копій, прогнозується початок їхнього відновлення, згідно з узгодженим планом.

Наразі Мін’юст впроваджує посилені заходи кіберзахисту для запобігання подібним інцидентам. Завдяки тому, що дані, котрі знаходилися в реєстрах, мають резервні копії, їх можна буде повністю відновити.

Насамперед планують повернути до роботи Єдиний реєстр довіреностей, реєстр спеціальних бланків нотаріальних документів та Спадковий реєстр. Згодом – Державний реєстр актів цивільного стану, Єдиний державний реєстр і Державний реєстр речових прав.

Усі відділи Східної юстиції продовжують працювати у штатному режимі. Для забезпечення безперервності надання послуг тимчасово впроваджено альтернативні механізми на базі паперових носіїв. У Мін’юсті наголошують, що потім усі дії, виконані поза реєстрами, будуть внесені до системи.

Інформація для громадян про порядок надання послуг розміщена на офіційних ресурсах:
Мін’юст: https://www.facebook.com/minjust.official?locale=uk_UA
Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100064652021136.

Громадяни також можуть зателефонувати на гарячу лінію безоплатної правничої допомоги: 0800 213 103. Окрім того, за роз’ясненнями звертайтеся до спеціалістів міжрегіонального управління у кожній області.