Заступниця голови Харківської обласної ради Валерія Дзюба з робочою поїздкою відвідала місто Мерефу та вручила сертифікати переможцям обласних конкурсів «Разом в майбутнє» та «Ефективна медицина в громаді». У відкритті обласних проєктів також взяв участь депутат обласної ради, секретар постійної комісії обласної ради з питань науки, освіти та духовності Руслан Дейнека.
В обласному конкурсі проєктів місцевого та регіонального розвитку «Разом в майбутнє» у 2023 році переможцем став проєкт «Придбання спеціального аварійно-бригадного автомобіля для КП «Водоканал» Мереф’янської міської ради». Реалізація ініціативи надасть змогу покращити рівень надання базових послуг по ремонту комунальних мереж водопостачання та водовідведення у громаді.
Бюджет проєкту становить 1 996 500,00 гривень в т.ч. фінансування:
• з обласного бюджету 998 250 гривень (50%);
• з міського бюджету 998 250 гривень (50%).
В обласному конкурсі «Ефективна медицина в громаді» у 2023 році переможцем став мініпроєкт «Придбання сучасного обладнання для акушерсько-гінекологічного відділення Комунального некомерційного підприємства Мереф’янської міської ради «Мереф’янська центральна районна лікарня»». В рамках реалізації ініціативи придбано: аудіометр імпедансний, пристрій неонатальний для фототерапії та обігріву, апарат високочастотний електрохірургічний, кольпоскоп, операційний світильник, крісло гінекологічне, ліжко акушерське.
«Від імені голови Харківської обласної ради Тетяни Єгорової-Луценко, від депутатів обласної ради і від себе особисто вітаємо вас із відкриттям цього проєкту. Ми дуже тішимося тим, що завдяки вашій активності Мереф’янська ЦРЛ має сьогодні не тільки можливості надавати якісні послуги, а ще й розширювати їх перелік. Дуже сподіваюсь, що в цьому медичному закладі будуть народжуватись більше малюків, саме це нам зараз дуже потрібно. Радіємо тому, що маленькі українці приходитимуть в нове життя в якісних та комфортних умовах, проходитимуть всі необхідні процедури на професійному обладнанні», – сказала Валерія Дзюба.
Бюджет проєкту становить 999 793,00 грн в т.ч. фінансування:
• з обласного бюджету 699 855 гривень (70%);
• з міського бюджету 299 938 гривень.